12 Şubat 2012 Pazar

Bir az bira

Yattığım yerleri şaşmayalı uzun zaman oluyor.Şaşırma isteğimi yatağımın karşısında duran çekyatla gidereceğim...Aylar sonra on dört saat uyumanın verdiği boşvermişlikle çekeceğim mavi kılıflı yorganı üzerime..
Sol yanımı sevemedim hiç..Hep sorun çıkarttı bana,ayaktan başa...Sevemedim...Beceremedim hiç soluma söz geçirmeyi..Ne ayağıma,ne bacağıma,ne omzuma ne de......Sol elimin tırnaklarından aldım hep hırsımı,hepsini parçaladım...


Alice: Buradan gitmek için bana hangi yolu izlemem gerektiğini söyler misin?
Cheshire Kedisi: Nereye gitmen konusunda iyi bir anlaşamaya bağlı bu.
Alice: Neresi olduğunun önemi yok!
Cheshire Kedisi: O zaman hangi yol olduğunun da bir önemi yok.
Alice: Sonunda herhangi bir yere varsın da.
Cheshire Kedisi: Elbette varacaksın. Eğer yeterince uzun yürürsen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder