3 Temmuz 2014 Perşembe

5475

" Çok güzel yalanlar söyleyebilirim sana.Hepsi de fiyakalı olur" evet. 
Yalanlarımın olduğunu benden başka kimsenin bilmediği bir dünya yarattım kendime... Bi kendime ama.. Bin kelime,yüz bakışla..
Aldattım da.. Bi kendimi ama..
Sabit kalamadım hiç. Sabit bir rengim de olamadı. İki oldum hep,bazen üç.. Her adama, her kadına göre farklılaştı renklerim.. Denesem bile ya kırmızı geldi yanıma ya da sarı. Kalamadım hiç bir başıma.. 
Korkularım var benim. Börtü böcek,yarasa,karanlık gibi şeylerden ayrı.. Dokuz saatine üçyüzkırk biralık para harcadığım diplomalı kadının bile bilmediği korkular... Ölümden de ayrı.. 
Mızıka özlemindeyim. Akşamı gecesine uymayan saçma şehirde.. Özlemlerim oldukça öğreneceğim kalabilmeyi. Gitme - kalma meselesi beynime hep zararlı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder