4 Ağustos 2016 Perşembe

Cep Notları

Bütün mevsimlerimin beden bulmuş halindeyken adam..

-Yaz gibi sıcak. Kış gibi tek. Bahar gibi taze. Güz gibi güzel. 
Nefesiyle nefes aldım, sakladım. Saçını sevdim, öptüm. Bir el anca bu kadar güzel sevebilir ya da bir göz anca bu kadar derin görebilir ve işaretler ancak bu kadar yerini bulabilir.-

Bütün maskelerini çıkarmışken adam...

-Ağlasan geçecek günler vardır ya, bi dünya kötülüğe  karşın bağıra bağıra ağlayamadığın. Durur karşında öylece bakar sana, inadına. Sen unutmak için çabaladığında ağız dolusu küfürlerle oturur yanında. Ruh halini anlasan çözüme başlayacaksındır, lakin kendi yüzünü kaybetmişken başka yüzleri nasıl seveceksin? 
Hergün lanet edeceğim rüyalar görüyorum. Titreyerek uyuyorum ve mutsuz uyanıyorum. Haziran ikibinonaltının yirmisinde, kimi, neyi, neden sevdiğim belli degil.-

Bütün boş vermişliğiyle kadın....

-Nasıl uyuyorsun diyorsun ya uyuyamıyorum. Uyumam gerekiyor uyuyamıyorum. Seni kendimden özgür bıraktım. Kendimi de senden. Beni anladığın an sende kendini senden özgür bırakacaksın. Aklıma geliyorsun evet özlüyorum evet, lakin sen ve benim olmayacağımız duygusu gitmiyor. Gitmeyecek olmayacak da. Eğer gücün varsa son bi kez sakince ikimizde ruhlarımızı özgür bırakalım. Uyuyalım uyanalım ve özgür olalım.. -


"yaşam" ve "hayatta kalmak" arasındaki farkı daha iyi anlıyorsun sen şimdi(!). Oysa ben bütün kirini yüklemişken canıma, sen hiç savaşmamıştın aynanla.

https://youtu.be/fbamSAUT3q4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder