27 Haziran 2011 Pazartesi

Yedi Kat Yerin Altından Beni Duyabilir Misin?

Öldün!!!...Elimde bir çanta,bir başıma bindim bir otobüse geldim,sana...Tırnaklarımın arasına giren toprakları çıkartmakla uğraşırken ağladım.İndim,bir sigara içtim,taksiciye mezarlık dedim,geldim..Öldün..Serptim üstüne şehrimden getirdiğim toprağı ..Başucundan aldım senin şehrinin toprağını cebime koydum.. Çamurlanmış yorganının üstüne tek bir papatya bıraktım.Yastığına baktım adını okudum,yıllara takıldı gözüm.Bir kaç damla akıttım kahverengilerimden çamur yorganına.Benden sana son hatıra olsun diye,geldim..Bir sigara daha yakıp yamacına diz çöktüm..İç sesimi  rüzgar aldı,ağaçlara verdi kulağıma getirdi hışırtı olarak..Küller düşerken üstüne okudum yine adını..Öldün...Cebimde senden kalan yorgan parçalarıyla,gittim her zaman barındığım yere..Öldüm!!!Geldim!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder