4 Ocak 2011 Salı

TOPRAK

Ben toprağım.üstümde evler var.üstümde ağaçlar var.beni çok sever insanlar.Öyle ki sık sık kavga edilir benim için,savaşlar olur.İnsanlar ölür.Hepsini görürüm ben.Kim ne derse benim için,duyarım.Ölünce insanlar ben sahip çıkarım…
Ben toprağım.Üstümde evler var.Üstümde ağaçlar var.Narsist  bi canlı değilim;ama bensiz hiçtir insanlar.Sayemde yetişir domates,biber.Sayemde  doyar insanlar.Sayemde para girer evlerine…
Ben toprağım.üstümde evler var.üstümde ağaçlar var.Birleşince yağmur benimle harika kokarım.Duyarım o an yağmurda benim üstümde yürüyen sevgililerin beni öven sözlerini.Sevinirim..
Ben toprağım.üstümde evler var.üstümde ağaçlar var.içimde solucanlar,karıncalar yaşar.Çirkin deve kuşları başlarını benimle saklarlar.Narsist bi canlı değilim,ama bensiz hiçtir hayvanlar.Sayemde büyüyen otlardan yer inekler,keçiler,koyunlar,Karınları doyar…
Ben toprağım.üstümde evler var.üstümde ağaçlar var.Benimle büyür papatya,gül,lale.İçimde mineraller var onlara özel,besleyici.Sayemde güzelleşir bahçeler,parklar.Narsist bi canlı değilim,ama bensiz hiçtir bitkiler…
Ben toprağım.üstümde evler var.üstümde ağaçlar var.benimle bütünleşir sonbahar sonrası yapraklar.benimle oynar çocuklar.bana basarak korur köpek koyunları.benim üstümde yapılan asfaltla arabalar hızlı gider…
Ben toprağım.Narsist bir canlı değilim,ama bensiz hiçtir yaşayanlar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder